Unbiological sister.


Saturday, 1 June 2013

For a certain someone, 

Ada sebabnya mengapa aku menulis dalam bahasa melayu, bukan hanya  kerana keesokan hari ada peperiksaan gce o'levels tetapi juga aku tidak mahu sesiapa yang berbangsa lain tahu tentang perkara ini. Walaupun, agak kelaka tetapi dengarlah apa yang aku harus salurkan. 

Apa yang telah terjadi antara hubungan kami berdua? Adakah engkau kesah jika persahabatan ini ataupun tidak. Aku tahu yang aku ini seorang yang penakut kerana tidak dapat mengatakan kejadian ini berhadapan denganmu. Sebenarnya, aku tidak faham akan kejadian kami. Sebelum ini, awak mengatakan tidak mengapa jikalau aku berbual dengan si dia.. Aku pun mengatakan tidak mengapa kalau awak mahu dengan si dia, (kawan baik awak sekarang) tetapi apabila awak bersama dengan dia, sikap awak terhadapku berubah. Aku hairanlah, jika sebab kebetulan nye tentang ini? Adakah dia telah menyebut perkara yang tidak pasti kepadamu? Yang telah membuat awak berubah? Ataupun kerana awak sebenarnya tidak suka apabila aku dengan si dia berteman? Cakaplah, aku tidak akan marah lagipun aku sanggup untuk mengorbankan dia untuk kawan baik sepertimu. Aku keliru kerana masa lalu awak yang selalu memberitahuku segala-gala masalah yang dihadapi oleh mu. Aku rela menurunkan ego ku untuk berbaik semula bukan kerana aku ini kesorangan, aku sudahpun kebiasaan bersorang. Fikirkanlah, betul atau tidak bahawa kita mempertaruhkan persahabatan ini untuk teman lelaki? 

Saya berharap yang awak akan berbalasku. 

Xoxo

Comments

Popular posts from this blog

What is this tragedy?

I wish i was cinderella):

kembangan.